Reklamacje

Co należy zrobić, jeśli po jakimś czasie od zakupu produkt przestanie działać?

Prosimy o wysłanie reklamacji w formie elektronicznej na maila soled@soled.pl, która będzie zawierała: dane osoby, która zakupiła zestaw i szczegółowy opis usterki. Pracownik naszej firmy podejmie decyzję, czy zestaw należy do nas odesłać lub przedstawi inne rozwiązanie problemu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. 14 dni. W przypadku pozytywnego uznania reklamacji, koszt poniesiony na wysyłkę towaru do firmy jest niezwłocznie zwracany.

Uwaga: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Jaki jest okres rozpatrzenia reklamacji?

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia (jednak 80% reklamacji rozpatrujemy zazwyczaj w ciągu ok. 5 dni roboczych w zależności od naszych aktualnych możliwości).

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwracamy Ci równowartość ceny towaru lub oferujemy  do wyboru inne dostępne produkty. Towar naprawiony lub wymieniony na nowy zostaje wysłany wybraną przez firmę SOLED Projekty i Dekoracje Świetlne metodą dostawy (Poczta Polska lub firma kurierska).


Co należy zrobić, gdy produkt przestanie działać po gwarancji lub zostanie uszkodzony mechanicznie?

Prowadzimy usługę serwisową. W przypadku awarii towaru naprawiamy Twój uszkodzony produkt. Prosimy wówczas o kontakt ze sprzedawcą.