Jak zamawiać

Przyjmowanie zamówień

Zamówienie możesz złożyć przez e-mail, za pośrednictwem sklepu internetowego lub osobiście w siedzibie firmy. Znajdziesz nas również na Allegro.
Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, ze względu na indywidualność każdego zlecenia. Potwierdzenie zamówień za pośrednictwem poczty elektronicznej jest przede wszystkim gwarancją dla Ciebie. Masz dzięki temu pewność, że wykonamy oświetlenie zgodnie z opisaną specyfikacją oraz, że dostarczymy przesyłkę dokładnie na wskazany adres.

Jak wygląda proces zamówienia?

  • NAPISZ DO NAS
    Wypełnij jeden z konfiguratorów produktów lub napisz na mail: soled@soled.pl jakiego oświetlenia potrzebujesz. Jeśli szukasz inspiracji i porady, to chętnie Ci jej udzielimy

  • OTRZYMASZ ODPOWIEDŹ W CIĄGU 24H
    Dostaniesz kompletną wycenę oświetlenia, kosztów wysyłki wraz z czasem realizacji zamówienia. Odpowiedź na maila z informacjami i/lub wyceną zostaje sporządzona tego samego dnia (jeśli zapytanie zostało przesłane do godziny 14.00) bądź kolejnego dnia roboczego (jeśli e-mail dotarł do nas po godzinie 14.00).

  • KUPUJESZ
    Następnie, po akceptacji czasu realizacji oraz kosztów, otrzymasz dane do przelewu (przy opcji przedpłaty) oraz poprosimy Cię o dane do wysyłki i faktury VAT. W przypadku standardowych produktów, które nie są wykonywane na zamówienie lub zgodnie ze specyfikacją, możliwa jest przesyłka pobraniowa.

  • REALIZUJEMY
    Po zaksięgowaniu wpłaty realizujemy zamówienie zgodnie z czasem realizacji przedstawionym przez sprzedawcę (zamówienia są wykonywane w kolejności ich wpływania, dlatego podajemy zakresy czasów realizacji). Spersonalizowane produkty tworzymy wg Twoich potrzeb, na wymiar, dlatego najpierw musimy je wyprodukować, co trwa chwilę dłużej niż zapakowanie gotowej bluzki albo kosmetyku w innych sklepach. Staramy się jednak działać najszybciej jak to możliwe.

  • ODBIERASZ PRZESYŁKĘ
    Twoje produkty pakujemy starannie i bezpiecznie. Zamówienia wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich lub dostarczamy osobiście po wcześniejszym ustaleniu. W dniu wysyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją i numerem listu przewozowego tak, abyś na stronie firmy kurierskiej mógł śledzić na bieżąco, gdzie jest Twoja paczka. Czas dostawy wynosi średnio 1-2 dni robocze.

Po otrzymaniu zamówienia

Po otrzymaniu zamówienia bardzo prosimy, byś sprawdził paczkę przy kurierze: czy jest nieuszkodzona oraz czy niczego w niej nie brakuje.
 
Jakie są kolejne etapy w przypadku uszkodzenia paczki?
W przypadku uszkodzenia paczki bądź braku jakiegoś produktu, bardzo prosimy, byś niezwłocznie spisał z przedstawicielem firmy kurierskiej protokół szkody, a następnie zeskanowany przesłał na maila soled@soled.pl. Jako strona mająca podpisaną umowę z firmą kurierską, składamy reklamację do przewoźnika, a Tobie wysyłamy nowy produkt nie czekając na decyzję spedytora!

Prawo zwrotu

Masz prawo zwrotu nieuszkodzonego, standardowego towaru W ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Koszty odesłania zamówienia pokrywa Kupujący. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą w celu ustalenia szczegółów wysyłki. Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonanych na wymiar wg indywidualnej specyfikacji.

Gwarancja

Na każdy produkt otrzymujesz 2-letnią gwarancję. Okres 24 miesięcy liczony jest od daty wystawienia dowodu zakupu (paragon lub faktura).

Rabaty

Rabaty dla stałych klientów
Przy każdym kolejnym zamówieniu nasi Klienci mogą liczyć na rabat (3-5%) w zależności od zamówienia. Prosimy o przypominanie, jeśli składasz zamówienie po raz kolejny.

Poziomy rabatów - jednorazowe
zamówienia powyżej 1000zł netto  RABAT 3%
zamówienia powyżej 3000zł netto  RABAT 5%
Podane rabaty są przykładowe i ustalane za każdym razem indywidualnie.
Powyższe rabaty obowiązują wyłącznie w przypadku zamówienia min. 3 różnych rodzajów produktów (nie modeli jednego produktu).