PL

Czas realizacji

Etapy realizacji
  • Do realizacji towaru za pobraniem przechodzimy od razu po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia drogą mailową
  • Do realizacji towaru za przedpłatą przystępujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia i zaksięgowaniu pieniędzy na koncie
  • Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju zamówionego towaru i jest określany podczas ustalania szczegółów danej realizacji (od 2 do 20 dni roboczych)

W przypadku nastąpienia czynników (np. zdarzeń losowych), na które nie mamy wpływu, a które wpływają na opóźnienie realizacji zamówienia, w ciągu dwóch dni zgłaszamy Klientowi przyczynę opóźnienia i podajemy nowy termin wykonania, przy czym nie dłuższy niż 7 dni roboczych od przyjętego wcześniej.

ProduktCzas realizacji
(dni robocze)
Gwieździste nieboOd 1 do 3 dni
Zestaw LEDOd 1 do 3 dni
Zestaw oświetlenia kuchniOd 1 do 3 dni
Zestaw oświetlenia schodówOd 1 do 3 dni
Zestaw oświetlenia sufituOd 1 do 3 dni
Profile LEDOd 1 do 3 dni
Taśmy LEDOd 1 do 3 dni
Zasilacze/ SterownikiOd 1 do 3 dni
Półki LEDOd 5 do 14 dni
Lustra LED, Lustra do wizażu, Lustra z podświetleniem tylnymOd 7 do 14 dni
Lustro Make Up StandOd 7 do 14 dni
Kurtyna światłowodowaOd 7 do 10 dni
Meble i regały LEDOd 3 do 4 tygodni
Wieńce LEDOd 7 do 14 dni
Kasetony światłowodoweOd 7 do 10 dni
Lampy betonoweOd 10 do 14 dni
Lampy LED na wymiarOd 5 do 7 dni

Płatności

Formy płatności
  • Przedpłata na konto (całość lub zaliczka min. 50%) - towary wykonywane na wymiar
  • Płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa) - tylko towary standardowe, które nie są wykonywane zgodnie ze specyfikacją lub które nie są sprowadzane na zamówienie
Dane do przelewu

Bank ING 95 1050 1823 1000 0090 7300 1043

SOLED Projekty i dekoracje świetlne Jacek Solka

ul. Kolejowa 12 blok C

15-701 Białystok

Reklamacje

Co należy zrobić, jeśli po jakimś czasie od zakupu produkt przestanie działać?

Prosimy o wysłanie reklamacji w formie elektronicznej na maila soled@soled.pl, która będzie zawierała: dane osoby, która zakupiła zestaw i szczegółowy opis usterki. Pracownik naszej firmy podejmie decyzję, czy zestaw należy do nas odesłać lub przedstawi inne rozwiązanie problemu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. 14 dni. W przypadku pozytywnego uznania reklamacji, koszt poniesiony na wysyłkę towaru do firmy jest niezwłocznie zwracany.

Uwaga: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Co należy zrobić, gdy produkt przestanie działać po gwarancji lub zostanie uszkodzony mechanicznie??

Prowadzimy usługę serwisową. W przypadku awarii towaru naprawiamy Twój uszkodzony produkt. Prosimy wówczas o kontakt ze sprzedawcą.

Jaki jest okres rozpatrzenia reklamacji?

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia (jednak 80% reklamacji rozpatrujemy zazwyczaj w ciągu ok. 5 dni roboczych w zależności od naszych aktualnych możliwości). Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwracamy Ci równowartość ceny towaru lub oferujemy do wyboru inne dostępne produkty. Towar naprawiony lub wymieniony na nowy zostaje wysłany wybraną przez firmę SOLED Projekty i Dekoracje Świetlne metodą dostawy (Poczta Polska lub firma kurierska).

Bezpieczna wysyłka

Bezpieczna wysyłka i solidne pakowanie

Lustra podświetlane są wysyłane na terenie całej Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Większe rozmiary luster (oraz inne na życzenie klienta) opcjonalnie dostarczamy własnym transportem w celu zagwarantowania maksymalnej pewności dostawy. Bezpieczeństwo transportu jest zapewnione przede wszystkim przez bardzo dokładne i solidne pakowanie. W zależności od lustra stosowane są folie stretch, folie bąbelkowe, kartony, przekładki kartonowe lub z płyt, plastikowe kątowniki, styropianowe narożniki, trwałe taśmy pakowe. Dodatkowo paczki oznaczane są taśmami Nie rzucać oraz naklejkami Uwaga lustro!

Sprawdzenie zawartości w obecności kuriera - lustra

Wszystkie lustra wysyłamy firmą Pocztex z ubezpieczeniem szkła i dodatkowo wykupioną usługą "Sprawdzenie zawartości". Oznacza to, że przed podpisaniem protokołu odbioru przesyłki, kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz przesyłkę w jego obecności, czy nie została uszkodzona w transporcie.